Cubul rubik, un joc de neuitat

Exista un joc care se numeste cubul rubik si este destul de interesant,dar la acest joc trebuie sa fi atent cum modelezi cubul pentru a castiga jocul.De si este greu tati se juca cu el cand avea 20 de ani si il facea in 5 minute.Nu imi vine sa cred ca il facea intr-un timp atat de scurt.Dar azi la dragaica mi-am cumparat unul si cand la vazut tata a si inceput sa faca.Cred ca ia fost dor de unul pentru ca el nu mai vazuse da la 20 de ani in colo,cred.Dar acum cauta pe internet instructiuni ca sa il poata termina.Sper sa reuseasca,voi nu? (mai mult…)

Published in: on iunie 8, 2008 at 3:39 pm  Comments (1)  

Azi am fost in dragaica

Azi am fost in dragaica cu Cristi, Alex, Catalina, Serban, Teo si doua fete de la Cristi de la firma care au avut grija de noi, si ne-au platit tot ce ne-am cumparat acolo, plus toate cotomediile in care ne-am dat. Vreau sa spun ca nu ne-au lasat sa scoatem nici un ban din buzunar, vroiau sa plateasca ele totul, dar asta nu m-a suparat deoarece am economisit 30 de lei pe care n-i a dat tati ca sa platim datoriile si sa ne cumparam ceva de acolo si noi ca venim si noi acolo cu bani uitati si fara chiloti pe tine sau mai stiu eu ce. Orisicum ne-am distrat foarte mult!

Published in: on iunie 8, 2008 at 3:29 pm  Lasă un comentariu