A venit concursul!!!!

A venit concursul!!!Ce bucuros sunt.De abea astept sa ii intrec la inot pe toti.N-are cine sa ma ia.Concursul e la ora 3:00 este cu diplome, si multa multa ciocolata!!!Nu-i asa ca e misto?Stiu ce vreti sa spuneti:imi dai si mie?Da o sa va impart si voua ciocolata, ca doar n-o mananc eu pe toata.Nu m-ia chiar asa de foame de atata si atata ciocolata.Pacat ca serban nu o sa poata sa vina si sa manance la ciocolata pana o sa i se faca burta cat un balon cu aer cald umflat cu o gramada de helium,adica sa se faca imens.Dar si de Mihaela,Mugur si Catalina imi pare rau ca nu pot sa vina sa ma vada castigand, pe podium.Care isi da seama de ce bucuros sunt eu, sa ridice mana, si sa raspunda la intrebare.Cred ca nimeni nu este atat de nanac sa nu inteleaga intrebare a pe care am puso eu.

Published in: on Decembrie 5, 2008 at 6:42 am  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mirceanistor.wordpress.com/2008/12/05/a-venit-concursul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Vad ca te-ai bucurat un rand ca vei fi pe podium si restul articolului ca vei manca ciocolata.Oricum iti tin pumnii si nu sunt singura.Minina,Cata,Serban si Mugur stau si ei cu pumnii stransi.Zau,mi-au spus mie.Astept sa ne povestesti cum e pe locul I.Bafta!

  2. multumesc!!

  3. si sa ne pastrezi si noua niste ciocolata!!!


Lasă un răspuns

