Dormit la Alexandra

Eu in aceasta seara am dormit la Alexandra.Pe la 2 dimineata a venit Cristi si ma trezit apoi pe la sapte m-a trezit Alex ca trebuia sa mancam ou ochi.Dupa ce am mancat,Flori a vrut sa ne uitam la „Mama Mia”,deci de la zgomot nu am putut sa dorm deloc.Apoi m-am mai sculat si eu putin dar m-am hotarit sa ma joc pe leptopul Alexandrei.Iar acum m-am apucat sa sriu acest text.Pa Pa!

Published in: on Noiembrie 8, 2008 at 8:33 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mirceanistor.wordpress.com/2008/11/08/dormit-la-alexandra/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. mircione da` somnoros mai esti, mai bine cand te-a sculat cristi te duceai si fumai cu el o tigare 🙂

  2. mai bine ma lasa pe mine sa dorm acolo! :))

  3. ai vrea tu costele

  4. Sper ca vorbiti despre fumat….


Lasă un răspuns

