Dimineata de toamna

M-am trezit si eu cu capul la perete.Faceam pipi,imi era frig,sforaia Teo s.a.L-am sculat si pe tata.Apoi am fost la baie,dupa ce am terminat am fost in sufragerie dupa tata.S-a trezit si Teo,ea era cu capul la margine,nu ca ar fi mai bine.Apoi m-am uitat pe Animal Planet la niste pui de leoaica, erau asa de micuti si de draguti ii pupai pe sprancene.Acum a plecat tata sa ia cereale,vine acasa ne da cerealele si pleaca la serviciul lui.Normal la ora 7:30 cum e programul lui.Mama cred ca mai are si ea o ora de dormit sau jumatate de ora oricum nu conteaza doarme sau e la baia cea nou decorata si frumoasa.Este proaspat facuta.Opa!!!!!Mama chiar sa trezit si a venit la birou sa isi ia forfecuta de unghii.Good-bye!Ne mai scriem noi.

Published in: on Noiembrie 1, 2008 at 7:07 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mirceanistor.wordpress.com/2008/11/01/dimineata-de-toamna/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. hmmm. deci ai avut o dimineata proasta sau buna?

  2. buna dupa cum cred.

  3. oricum nu conteaza, conteaza ca……………..nu mai am cuvinte!
    imi pare rau revin imediat.

  4. am revenit a durat mult,dar tot nu stiu ce sa spun.am incheiat citatul.

  5. o poza ceva cu baia???

  6. so crezi tu.


Lasă un răspuns

