Idolul meu Michael Phelps

Acest inotator este cel mai bun om de pe pamant la inot,dupa parerea mea,parerea mea cea buna.Mi se pare cel mai bun deoarece el inoata 11 kilometri pe zi.El inoata si duminica cand nu trebuie sa muncesti.Dar totusi el nu face asa deoarece el spune ca anul are 52 de saptamini iar el inseamna ca va avea un avantaj de 52 de duminici.Inoata mult mai mult decat ceilalti inotatori.El spune ca ar vrea sa doarma in apa daca ar putea.Are inaltimea de 1 metru 90, daca intinde mainile are latimea de 2 metri.Poarta la pantofi marimea 49 jumate.Ii place asa de mult sa inoate incat poate sa faca orice ca sa castige medalii sau trofee.Sa vedeti o reclama pe care a facut-o.

http://www.youtube.com/watch?v=OV9E8O_NyYg&feature=related

Published in: on Octombrie 31, 2008 at 9:54 am  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mirceanistor.wordpress.com/2008/10/31/idolul-meu-michael-phelps/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Mereu cand deschideam televizorul si ma uitam pe stiri sau pe MTV mereu il vedeam acolo si i se facea reclama.

  2. iti doresc din tot sufletul sa ajungi la fel ca michael phelps!!!

  3. numai ca trebuie multa munca si daruire 100%


Lasă un răspuns

